فرق لاستیک چهارفصل با لاستیک زمستانی چیست؟

فرق لاستیک چهارفصل با لاستیک زمستانی چیست؟

لاستیک چهارفصل که در بیشتر خودرو های تولید شده استفاده می گردد.این گونه لاستیک ها رانندگی راحت، عمر طولانی آج و کاهش مصرف سوخت را تضمین میکنند، و این مسائل از جمله مهمترین دلایل محبوبیت لاستیک چهارفصل در مقابل لاستیک های تابستانی و زمستانی است.

لاستیک چهارفصل با ویژگی های متفاوتی مناسب برای انواع جاده های مرطوب و ناهموار تولید می شود و ترکیبی از قابلیت های لاستیک زمستانی و لاستیک تابستانی می باشد.

لاستیک چهار فصل تمامی عملکرید های لاستیک زمستانی و تابستانی را به همراه دارد اما بهترین عملکرد را نسبت به این تایرهای ندارد، به طور مثال نمی تواند از لاستیک چهار فصل مانند تایر تابستانی بهترین کنترل را در جاده ها و یا بهترین استفاده را در جاده های یخ زده سرما مانند تایرهای زمستانی داشته باشید، لاستیک چهار فصل بیشتر مناسب رانندگانی هستند که در محیطهای با هوای معتدل زندگی میکنند و در طی زمستان با هوای خیلی سرد و یخبندان مواجه نمیشوند.

لاستیک زمستانی

دز شرایط آب و هوایی سرد و یخبندان که جاده های لغزنده و اصلا قابل پیش بینی نیستند. تایرهای زمستانی به خوبی با سرما و یخبندان ساگاز میشوند زیرا به همین منظور طراحی شده اند.

ویژگی های اصلی لاستیک زمستانی

مواد به کابرده شده در عاج تایر

مواد موجود در آج لاستیک زمستانی و لاستیک چهارفصل در هوای خیلی سرد منقبض و سفت شده و چسبندگی تایر بروی سطح جاده را کاهش میدهد.به همین منظور این ساختار در تایرهای زمستانی انعطاف خیلی بهتری دارند و کنترل تایر بروی سطح جاده را حفظ میکنند.

الگوی آج لاستیک زمستانی

تایرهای زمستانی به آج های عمیق با الگویی ویژه مجهز هستند.عمق بیشتر آج این تایرها باعث میشود تا برف کمتری در یک قسمت انباشته شود و همچنین کنترل تایر بروی سطح جاده را افزایش میدهد.این تایر ها به خوبی اب و برف را به اطراف می رانند.

لبه های تایر زمستانی

همچنین لبه های تایر زمستانی تیز بوده و شیارهای ان نیز عمیق میباشد.به عبارت دیگر هزاران شیار کوچک بروی این تایرها وجود دارد که باعث افزایش کنترل تایر بروی جاده میشود.

کدام یک بهتر است ؟ لاستیک زمستانی یا لاستیک چهارفصل؟

پاسخ به این سوال کاملا به محیط زندگی شما و محلهایی وابسته است که در ان به رانندگی می پردازید.
اگر شما در فصلهای سرد سال بیشتر شاهد بادهای سرد زمستانی هستید تا جاده های برفی و لغزنده،بهتر است تایرهای چهارفصل را انتخاب کنید در غیر این صورت در مواجهه با جاده ها یخی تایرهای زمستانی را باید انتخاب کنید که روشی برای تضمین ایمنی شما در جاده به حساب می ایند.
در تعویض تایرهای زمستانی نیز بهتر است همه انها را با هم تعویض کنید زیرا اگر فقط چرخ های جلوی شما به تایرهای زمستانی مجهز باشند،چرخ های عقب سر خواهند خورد و در حالت بر عکس نیز ممکن است چرخ های عقبی باعث شوند تا شما کنترل خودرو را از دست بدهید.
همچنین با اغاز فصل گرما دوباره تایرهای چهارفصله را بروی چرخ های خود قرار دهید زیرا تایرهای زمستانی در جاده های گرم و خشک به زودی فرسوده میشوند.

فروشگاه اینترنتی جی بی تایر عرضه کننده و فروش لاستیک در انواع لاستیک های زمستانی و تابستانی و بهترین های لاستیک چهارفصل در ایران به همراه خدمات تعویض و نصب تایر می باشد.

رونق کسب و کار با طراحی سایت

رونق کسب و کار با طراحی سایت

رونق کسب و کار و افزایش فروش نیاز به راهبردی به روز با توجه به فناوری های جدید و استفاده از ظرفیت بالقوه جامعه می باشد.

در زمان صرفه جویی کنید و فروشتان را بیشتر کنید. اگر در فکر راه اندازی طراحی سایت برای کسب و کار تان هستید یا میخواهید سایت یا فروشگاه اینترنتی جدید جایگزین سایت قبلی و بی کیفیتان کنید، اما نمیدانید از کجا و چگونه این تحول را آغاز کنید ،شرکت طراحی سایت فانوس می تواند گزینه مناسبی باشد .

استفاده مردم از اینترنت روز به روز افزوده می شود و با گسترش فناوری و استفاده روزمره اغلب مردم از گوشی های هوشمند و اینترنت های پرسرعت امروزه بر تعداد کسانی که از فضای مجازی برای برآورده کردن نیازها و خرید های خود استفاده می کنند روز به روز بیشتر شده است ف در این روزگار اگر کسب و کاری برای خود سایتی نداشته باشد از میدان رقابت عقب افتاده و گوی رقابت را به رقبا واگذار می کند.

امروزه در جامعه ایران با توجه به یکسویه بودن و عدم اطمینان مردم به اخبار و اطلاعات رادیو و تلوزیون، فضای مجازی جایگاه ویژه ای در تبلیغات پیدا کرده است، شما می توانید هر هفت روز هفته و 24 ساعته کسب و کار و محصولات خود را تبلیغ کنید و مشتریانتان را افزایش دهید.

داشتن وب سایت و طراحی سایت مناسب نمای مجازی شماست . در دنیای کنونی اولین و مهمترین مسئله ای که مشتریان شما به ان توجه می کنند و تصمیم می گیرند با شما وارد تجارت شوند یا نشوند ، وب سایت و عملکرد شما در فضای مجازی می باشد.

اگر شما یک کسب و کار موفق را راه اندازی کرده اید، احتمالا وقت زیادی را صرف بالابردن کیفیت کارمندان، محصولات و خدمات خود می کنید . وب سایت نیز از ای امر مستثنی نیست و به همان اندازه مهم است و باید با یک تفکر پیشرو و خلاقانه همراه باشد تا سکو پرتاب و موفقیت شما باشد.

از جمله سایت های موفق خارجی می توان از eBay و amazon نام بردو از مهمترین سایت های موفق ایرانی می توان به شیکسون و روبان نام برد.

تمامی سایت های راه اندازی شده به موفقیت نمی رسند. اما با در نظر گرفتن چندین نکته و رعایت آن میتوانید در زمره سایت های تجاری موفق باشید :

  • طراحی سایت اصولی مطابق با استاندارد های گوگل
  • به روزرسانی مداوم سایت
  • ارائه خدمات مناسب و با کیفیت
  • رضایت مشتریان
  • ارائه کالاهای موجود و قابل عرضه در سایت
  • فروش های ویژه
  • کیفیت و کاربری سایت

طراحی قالب سایت | طراحی صفحات وب

طراحی قالب سایت | طراحی صفحات وب

سیستم مدیریت محتوا

طراحی قالب سایت از دو بخش تشکیل می شود بخش سمت کاربر که همکان چیزی است که کاربران آن را می بینند و با کدنویسی های HTML و استایل نویسی CSS و افکت های انیمیشنی JAVA SCRIPT نوشته می شود اما این همه ماجرا نیست و پنل مدیریتی که سمت مدیر سایت هست به گونه دیگری است و با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور ماندد PHP و ASP نوشته می شود .
حال سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS به دو گونه متفاوت می باشد یا سیستم های مدیریت محتوا عمومی یا اپن سورس مانند وردپرس ، جوملا، دروپال ، مجنتو و … می باشد و یا به صورت اختصاصی نوشته می شود که با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور می باشد که کاملا اختصاصی و فقط برای این سایت نوشته می شود.

طراحی صفحات وب و قالب سایت

طراحی سایت اصولا با کدنویسی های HTML,CSS,JAVASCRIPT می باشد و اغلب به صورت های قالبهای آماده و یا قالب نوشته شده به صورت اختصاصی می باشد برای انتخاب قالب مناسب وب سایت چه به صورت آماده یا اختصاصی نکات زیر را باید مد نظر داشت:
1- اصول استاندارد کد نویسی: رعایت اصول و قوانیین کد نویسی W3 و نگارش صحیح کدهای در قالب سایت
2- استفاده از کد نویسی های CSS و JAVA SCRIPT در فایل خارجی و عدم استفاده از کد نویسی های داخل خطی
3- استفاده از تعداد کمی از فایل های خارجی به جهت بالا بردن سرعت سایت
4- فشرده سازی کد نویسی های CSS و JAVA SCRIPT
5- قابلیت واکنشگرا و رسپانسیو وب سایت نسبت به تمای اندازه های و ابعاد مختلف اپلیکیشن های کاربردی
6- امکان نصب پلاگین های کاربردی و یا تعریف انواع پلاگین ها و افزونه ها

امکانات عمومی طراحی قالب سایت

1– بخش نوشته ها: در این بخش می توان اخرین مقالات علمی و کاربردی وب سایت را اضافه نمود و همچنین امکان دسته بندی موضوعات مختلف وب سایت همراه با برچسب گذاری برای مقالات و اخبار سایت که روش ها و نوع استفاده از بخش نوشته ها مفصلا توضیح داده خواهد شد.
2– بخش برگه ها: در این بخش برگه های اصلی سایت از جمله صفحه اصلی، تماس باما و درباره ما که نیازی به تغییرات مداوم ندارند اضافه خواهد شد و با توجه به امکانات قالب می توان به صورت تم های گرافیکی طراحی نمود.
3– بخش دیدگاهها : طراحی قالب سایت آخرین دیدگاههای که برای مقالات ، محصولات و خدمات وب سایت گذاشته می شودمی توان مشاهده نمود و با تایید مدیر قابلیت نمایش در وب سایت را خواهند داشت.
4– بخش نمونه کارها: طراحی قالب سایت نمونه کارهای اجرا شده توسط کمپانی قرار می گیرد و می توانید نمونه کارها را در معرض دید عموم قرار داد
5– بخش فهرستها: در این بخش می توانید ایتم های مورد نظر منوی اصلی و منو های فرعی را اضافه یا کم نمود.
6– بخش ابزارک ها: در این بخش می توانید برای سایدبار و بخش های فوتر و هدر به طور اختصاصی ابزارک های مجزا تعریف نمود

آشنایی با روش های تبلیغاتی

آشنایی با روش های تبلیغاتی

در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش های تبلیغاتی مورد استفاده تفاوت چشمگیری با گذشته کرده است.

امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

آژانس‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که که استفاده از این روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایده‌هایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنند. تبلیغات روزنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی ورقه‌ای دیگر کارآیی ندارند.

اشخاصی که هنوز به تبلیغات روزنامه ای، تلویزیونی یا رادیویی امیدوار هستند و گمان می کنند که این تبلیغات می‌تواند در فروش محصولات و خدمات آنها مفید بوده و در این امر نقش مثبتی دارد باید در دوره های جدیدی که روش‌های جدید و ایده‌های جدید تبلیغات را آموزش می‌دهد شرکت کنند. در این مقاله سعی بر این است که به طور مختصر این روش های تبلیغاتی مدرن به مخاطبان ارائه شده و به آنها شناسانده شود.

روش های تبلیغاتی؛ ابزارهایی نوین برای رونق شرکت‌ها

روش های تبلیغاتی متفاوت و متنوعی وجود دارد که اکنون برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در این مقاله برخی از جدیدترین و داغ ترین روش های تبلیغاتی که به شهرت بسیاری در جهان دست پیدا کرده‌اند به مخاطبان ارائه می‌شود چرا که همه اکنون به دنبال روش‌های انگیزشی جدیدی هستند که بتوانند از آنها استفاده کنند. بسیاری از روش های تبلیغاتی جدید نتیجه ظهور اینترنت و برخی دیگر تنها ایده‌هایی ناب و اصیل هستند که تبلیغات رسانه ای فعلی را به روش هایی بسیار جذاب و برجسته تبدیل کرده‌اند.

تبلیغات اینترنتی مفهوم گسترده ای است و انواع متفاوتی را در بر می‌گیرد. برخی از اینروش های تبلیغاتی اینترنتی اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تبلیغات ایمیلی یکی از این روش ها است و تبلیغات بنری، تبلیغات پیکسلی ، تبلیغات وبلاگی ، تبلیغات کلیدواژه ای و در نهایت تبلیغات موقعیتی نیز نوع دیگری از تبلیغات اینترنتی هستند.

برخی از این روش‌های نوین که استفاده از آنها اکنون رواج بیشتری دارد بدین ترتیب هستند:

تبلیغات بنری مبتنی بر وب

همانطور که تبلیغات بیلبوردی پیش از این در جاده ها مورد استفاده قرار می‌گرفت نوع مشابه این روش های تبلیغاتی در فضای مبتنی بر وب مطرح است. آیا تا به حال به نواره‌های تبلیغاتی که در بالای صفحات وب در حین کار و مطالعه ظاهر می شود دقت کرده‌اید؟ این نواره‌ها در حقیقت همان بنرها هستند.

بنرهای مبتنی بر وب یا بنرهای وبی معمولا با استفاده از تصاویر و یا برنامه جاوا و یا هر برنامه چندرسانه ای و انیمیشنی دیگر ساخته می شوند. بنرهای وبی معمولا به صفحات وبی لینک می‌شوند که با محتوای وب سایت های موجود ارتباط دارند.

تبلیغات دسته سیار موسیقی

این نوع تبلیغات مساله خاصی نیست اما یکی از روش های تبلیغاتی پروپاگاندا است که هدف آن متقاعد کردن کاربر است به خرید یک محصول با این ابزار که اشخاص دیگر نیز از این محصولات استفاده می کنند و این کار به نفع صاحب برند است و بنابراین به هر قیمتی که شده او تمایل دارد که این کار را انجام دهد. اجرای این نوع روش های تبلیغاتی یا همان پروپاگاندا، کاربر و مصرف کننده را وادار می کند که حداقل در مورد خرید محصول مورد تبلیغ اندکی فکر کند و از نظرات دیگران درباره این محصول با اطلاع شود و در انتها خود نیز به یکی از اعضای باند تبلیغ کننده آن محصول تبدیل شود.

روش های تبلیغاتی این گونه  در حقیقت یک استراتژی است که بر اساس روانشناسی مصرف کننده انجام می شود بنابراین تکنیکی موثر است که می تواند در هر رسانه‌ای چه به صورت چاپ شده، الکترونیک یا پخش گسترده مورد استفاده قرار بگیرد.

تبلیغات تشویقی

تبلیغات تشویقی و ترغیبی عبارت است از استفاده از آیتم‌های هدیه‌ای تبلیغاتی یا رویدادهای رسانه ای ترغیبی و تشویقی که به جلب توجه عمومی کمک بسیاری می‌کند و روشی است موثر برای تبلیغات.

توزیع هدایای تبلیغاتی و تشویقی یک تکنیک تبلیغاتی است که می‌تواند خلاقیت و نوآوری‌های بسیاری را داشته باشد و در عین حال بسیار موثر و کارآمد باشد.

قدردانی و پشتیبانی

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که چرا هنرپیشه‌ای مانند کیانا ریوز یک بار در برخی از تبلیغات اجرا شده برای فروش محصولات کورن فلکس شرکت کرد؟ آیا این کار مزیتی برای آن شرکت به حساب می آمده است؟ به وضوح مشخص است که پاسخ به این سوال مثبت است. به طور قطع حمایت و پشتیبانی یک هنرپیشه یا هنرمند معروف می تواند دلیلی کافی برای برخی مشتریان باشد که حتی برای یک بار هم که شده محصول مورد پشتیبانی آن هنرمند یا شخصیت برجسته را امتحان کنند. نوع دیگری از این تکنیک تبلیغاتی مقوله ای است که تبلیغات غیر مستقیم و نهفته نام دارد. این نوع تبلیغات به استفاده از نام‌های برندها یا محصولات واقعی در فیلم ها یا سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی می پردازد و به طور غیر مستقیم آن محصولات و برند ها را تبلیغ می کند.

تبلیغات پوششی و جایگزین

برخی قوانین ملی کشورهای مختلف تبلیغ محصولات مخدر مانند خوردنی‌های الکلی و یا دخانیات را ممنوع کرده‌اند. به همین سبب بسیاری از برندهای پوششی به وجود آمدند که با تکنیکی خاص تنها به تبلیغ و ترویج نام برندی پوششی می پردازند که به نوعی یادآور محصولات برندی است که تبلیغ آنها ممنوع اعلام شده است.

تبلیغات پیکسلی

تبلیغات پیکسلی نوع جدیدی از تبلیغات اینترنتی است که در آن هزینه تبلیغات بر اساس تعداد پیکسل‌هایی که آن تبلیغات اشغال می‌کند محاسبه می‌شود.

این نوع تبلیغات از اواخر سال 2005 رونق گرفت و وارد انواع تکنیک های تبلیغاتی شد. در آن سال یک دانشجوی بریتانیایی با نام «الکس تیو» وب سایتی را ایجاد کرده بود و نام آن را «صفحه اصلی میلیون دلاری» گذاشته بود. در این صفحه تبلیغ کنندگان می‌توانستند فضای تبلیغاتی را خریداری کنند و بهای این فضا بر اساس پیکسل‌های اشغال شده برای آن تبلیغات محاسبه می‌شد به طوری که برای هر پیکسل یک دلار پرداخت می شد و محدودیت یک میلیون پیکسلی نیز در این فضا وجود داشت. علاوه بر گزینه های مبتنی بر فضا که از سوی وب سایت‌های میزبان ارائه می‌شد گزینه دیگری نیز وجود داشت که در آن از نسخه پیکسلی خودت آن را انجام بده[1]استفاده شده بود که این اطمینان را ایجاد می کرد که اشخاصی که شناختی از سیستم پیچیده تبلیغات پیکسلی ندارند می توانند در وب سایت‌های خود بدون هیچ مشکلی و سردرگمی از این تکنیک استفاده کنند. برخی از پرمصرف ترین و رایج ترین نسخه‌های پیکسلی DIY نسخه میلیون پیکسل و نسخه تبلیغات پیکسلی GPix است.

تبلیغات موقعیتی

آیا تا بحال به این نکته توجه کرده‌اید که چگونه گوگل تبیلغاتی را تولید می‌کند که به دامنه مباحث جستجو شده توسط شما ارتباط دارد؟

یا اینکه اخیرا به تبلیغات گوگلی که درسرویس پست الکترونیک گوگل در کنار ایمیل های شما نمایش داده می‌شود توجه کرده‌اید؟

نخستین سرمایه‌گذاری سایت گوگل در حوزه این نوع تبلیغات که تبلیغات موقعیتی و مبتنی بر موقعیت نامیده می شود با نام حالت تبلیغاتی گوگل انجام شد. تبلیغات موقعیتی یکی از انواع بسیار هدفمند و تخصصی تبلیغات در فضای بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغات توسط سیستم‌های خودکار و مبتنی بر محتوای مشاهده شده توسط یک کاربر خاص انتخاب شده و برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود. سیستم های خودکار، متن وب سایت مورد مشاهده کاربر را از لحاظ کلیدواژه ها اسکن می کنند و تبلیغاتی را که با محتوای مورد استفاده کاربر هماهنگی داشته باشد را برای کاربر ارسال می کنند. بسیاری از موتورهای جستجو نیز از تبلیغات موقعیتی برای نمایش تبلیغات هماهنگ با محتوای مورد جستجوی کاربر بر روی صفحات نتیجه جستجوی وی استفاده می‌کنند. پس از آغاز این کار برای اولین بار توسط گوگل سایت‌ها و موتورهای جستجوی دیگری چون یاهو و مایکروسافت نیز این کار را انجام دادند.

تبلیغات کلیدواژه‌ای

تبلیغات کلیدواژهای همان نوع تبلیغاتی است که با نام تبلیغات پولی به ازای هر بار کلیک کردن یا تبلیغات هزینه‌ای به ازای هر بار فعالیت نیز شناخته می‌شود. با وجود اینکه یاهو نخستین شرکتی بود که در این نوع تبلیغات سرمایه‌گذاری کرد اما برنامه تبلیغات کلیدواژه‌ای گوگل پس از آغاز عرضه به محبوبیت بسیار بیشتری دست پیدا کرد. برخی از موتورهای جستجوی مشهوری که این نوع تبلیغات را ارائه می‌کنند، عبارتند از یاهو!، مرکز تبلیغاتی مایکروسافت، Miva و Look Smart.

تبلیغات وبلاگی

بعضی از اشخاص هنوز هم گمان می‌کنند که یک وبلاگ چیزی نیست جز یک ژورنال آنلاین، اما واقعیت اکنون چیز دیگری را نشان می‌دهد. به علت محبوبیت بسیار زیاد وبلاگ‌ها، تبلیغ کنندگان به طور هوشمندانه‌ای از این وبلاگ‌ها به عنوان تبلیغاتی کارآمد و ابزارهای بازاریابی استفاده می‌کنند. وبلاگ‌های شرکتی روش و ابزاری بسیار عالی برای شرکت‌هایی هستند که از طریق اینترنت به مشتریان خود دسترسی دارند. وبلاگ‌های تبلیغاتی اغلب از تکنیک‌های بازاریابی موتورهای جستجو استفاده می‌کنند که دستیابی به نتیجه‌های بهتر را در فضای وب تضمین می‌کنند.

تبلیغات حمامی 

انتخاب این نام برای نوعی از تبلیغات که شاید چندان مورد توجه فعالان حوزه تبلیغات قرار نگرفته است شاید اندکی تعجب برانگیز باشد. تبلیغات حمامی چیزی نیست جز نصب تبلیغات در فضاهای عمومی تعبیه شده برای استراحت مردم. تحقیقی انجام شد که در آن از یک گروه از مردم که این مکان‌های استراحت عمومی را مشاهده می‌کردند مورد سنجش قرار گرفته بودند و از آنها پرسیده شد که آیا به تبلیغات نصب شده در ان مکان‌ها توجه می‌کنند یا خیر، و جالب توجه اینکه درصد بالایی از این اشخاص اظهار کرده بودند که این تبلیغات بسیار مورد توجه آنها قرار می گیرد.

بدین ترتیب می‌توان به این نتیجه گیری رسید که مردمی که در این استراحتگاه ها حتی برای مدتی کوتاه درنگ می‌کنند مخاطبان هدف بسیار خوبی برای این نوع تبلیغات هستند. البته این نوع تبلیغات هنوز جایگاه خود را در میان تبلیغ کنندگان پیدا نکرده است اما در آینده با پی بردن به مزایای این نوع تبلیغات، به تبلیغاتی بسیار کارآمد و موثر تبدیل خواهد شد.

تبلیغات موبایلی

گرچه دریافت تبلیغات از طریق تلفن همراه می تواند بعضی اوقات بساری آزاردهنده باشد و حالت مزاحمت را به خود بگیرد اما آمار و ارقام منتشر شده نشان دهنده آن است که تبلیغات موبایلی یکی از موثرترین انواع تبلیغات به شما می رود. اغلب اوقات تبلیغ کنندگان به اطلاعاتی حاوی شماره موبایل مشتریان فعلی و بالقوه خود دسترسی دارند یک پیام کوتاه بر روی تلفن همراه به ندرت از سوی مخاطب نادیده گرفته می شود و بنابراین می توان چنین روشی را روش یا ابزار تبلیغات و بازاریابی بسیار موثری به شمار آورد.

تبلیغات از طریق روابط عمومی

حفظ و توسعه روابط عمومی مناسب، ابزار بازاریابی مهمی برای شرکت‌هایی است که به دنبال حفظ تمایل و علاقمندی کارمندان خود و هم چنین مشتریان خود هستند. این نوع تبلیغات نه تنها راهی برای مطرح کردن شرکت در ملاء عام و اجتماع است بلکه روشی است بسیار عالی برای ایجاد و حفظ تصویر و هویتی ویژه از برند شرکت در دید مخاطبان و مشتریان. بدین ترتیب روابط عمومی ابزار تبلیغاتی مهمی است که از سوی برخی از شرکت ها برای دستیابی به سرمایه گذاران بهتر ، کارمندان حرفه ای تر و مهمتر از آنها، مشتریان بالقوه و بالفعل مورد استفاده قرار می گیرد.

سخن آخر

همانگونه که مشاهده می شود مبحث تبلیغات اکنون گستردگی بسیار زیادی پیدا کرده است و به روش های نوینی دست یافته است که ده سال پیش در هیچ کجا سخنی از آنها نبود. یکی از دلایل این پیشرفت و نوآوری در حوزه تبلیغات تکامل و پیشرفت فناوری های مختلف است. اکنون هر جایی که می رویم به طور قطع آثاری از تبلیغات را در آن مکان و موقعیت می بینیم و انواع متفاوتی از آن را تجربه می کنیم. اما آنچه در این میان از اهمیت بیشتری برخوردار است شناخت مشتریان بالقوه حوزه های مختلف برای استفاده بهینه از هریک از ابزارهای تبلیغاتی مدرنی است که در این مقاله به آنها اشاره کردیم.

بومی کردن این تبلیغات نیز مساله دیگری است که باید مورد توجه بخش های تبلیغات و روابط عمومی شرکت ها و سازمان ها بزرگ قرار گیرد تا نتیجه حاصل از به کارگیری این روش ها بهترین نتیجه ممکن باشد. بخش های روابط عمومی سازمانها و شرکتها یکی از بخش هایی هستند که در شناسایی مشتریان و به دنبال آن بررسی نیازهای جامعه در حوزه تبلیغات نقش پررنگی ایفا می کنند . انجام این کار و استفاده از ابزارهای مناسب تبلیغاتی تنها هنگامی عملی می شود که فعالان حوزه تبلغات و روابط عمومی خود اشراف کاملی به روش های تبلیغاتی و از سوی دیگر بازار هدف این روش ها داشته باشند تا بتوانند بهترین مخاطب را برای روش های مختلف انتخاب کنند.

تبلیغات

بهترین روش های تبلیغات و بازار یابی در بازار ایران

برخی از روش های روز تبلیغات و بازاریابی در کشورهای توسعه یافته به مراتب با هزینه کمتر و بازده بالا  انجام میگردد ؛

لیکن در کشور عزیزمان ایران  به دلیل وابستگی تبلیغات و بازاریابی به سیاست، اقتصاد عمومی کشور، رشد علمی و فرهنگی و . . .

موارد دیگر عملا بکارگیری متدهای روز و جدید به دلیل هزینه بالا و بازده کم امکانپذیر نیست !

بهترین شیوه برای استفاده از الگوهای عملی بررسی روش های بازاریابی و تبلیغات کشورهای توسعه یافته مربوط به 5 سال الی 15 سال قبل است ;  ممکن است دلیل استقبال و تاثیرگذاری روش های گذشته بر مصرف کنندگان ایرانی به دلیل وابستگی تبلیغات و بازاریابی به اقتصاد و توسعه دانش و فرهنگ روشهای قدیمی تر در ایران بازده بالاتری دارد و توسط مصرف کنندگان بیشتر استقبال میشود.

  برای عملی نمودن و تغییر سبک تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود قبل از هر کار  با یک مشاور بازاریابی و تبلیغات مشورت کنید تا بهترین گزینه را در بازار رقابتی ایران به شما پیشنهاد کند .

طراحی یک وب سایت حرفه ای با هدف معرفی محصولات:

برای راه اندازی وب سایت خود کافیست ابتدا ثبت دامین مرتبط با برند تجاری تان را انجام دهید

و در نهایت با خرید هاستینگ و سفارش طراحی سایت به یک شرکت طراحی سایت معتبر اقدام به راه اندازی سایت خود نمایید . وب سایت شما به نوعی یک واسطه اطلاع رسانی آنلاین و کم هزینه به حساب میاید و مشتریان شما با مراجعه به سایت شما میتوانند تمام اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما را به دست آورند .راهاندازی یک وب سایت حرفه ای از بهترین روش های تبلیغات و بازار یابی در بازار ایران و جهان می باشد.

با گذشت زمان ارزش وب سایت شما بیشتر می شود

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش اینترنتی محصولات

اگر کالا یا محصول شما امکان فروش انلاین را دارد هیچ درنگی جایز نیست و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید . راه اندازی فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا به توانید کالا ها و محصولات خود را در هر زمان و هر مکان به آسانی و بدون و واسطه به فروش به رسانید. وهمچنین به بازاریاب های خود امکان معرفی محصولات را در هر نقطه جغرافیایی می دهد.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی 1درصد فروشگاه سنتی است.

بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

بهترین زمان برای افزایش رتبه سایت در گوگل یا یاهو و سایر جستجوگر ها ؛ حداقل 2 ماه پس از طراحی سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی است . پس از راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی اولین گام افزایش رتبه و رنک سایت یا فروشگاه اینترنتی در موتورهای جستجوگر معتبر دنیا میباشد . بهینه سازی سایت با هدف افزایش رتبه صفحات سایت در نتایج جستجوی کاربران در گوگل ؛ یاهو ؛ بینگ و . .  سایر جستجوگر ها میباشد که این افزایش رتبه موجب افزایش بازدید سایت یا افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی و در نهایت موجب افزایش تاثیرگذاری  تبلیغات و بازاریابی از طریق وب سایت در فضای مجازی میباشد .

بهینه سازی سایت و افزایش بازدید بهترین راه برای معرفی و برندینگ

تبلیغات در وب سایت های معتبر ایرانی و جهانی

بنرهای تبلیغاتی ، تبلیغات متنی و لینک دار و تبادل لینک با سایتهای دارای رنکیگ بالا و معتبر یکی از روش های بسیارمرسوم در افزایش بازدید وب سایت می باشد . برای بالا بردن رتبه سایت و افزایش بازدید لزوما تبلیغات و یا تبادل لینک با هر سایتی برای شما سودمند نخواهد بود برای بررسی اینکه چه سایتی می تواند موجب افزایش رتبه سایت شما شود کافیت نام دامنه وب سایت را در یایت www.alexa.com وارد نموده و از رتبه ان سایت با خبر شوید.

تبلیغات رایگان و پولی از جمله راههای افزایش بازدید و رنکینگ سایت

کاغذ تحریر چیست

کاغذ تحریر چیست

انواع کاغذهای چاپ و کاغذ تحریر تولید شده از خمیر شیمیایی ، شامل انواع کاغذ ظریف پوشش دار و بدون پوشش است .

که معمولا حاوی مقادیر کمی خمیر مکانیکی، و یا کاملا فاقد خمیر مکانیکی بوده و 25-5% نیز مواد پر کننده دارد.

طبق قانون تعرفه گمرکی ایالات متحده ، مقدار بیشینه خمیر مکانیکی 10% است.

در کاغذ تحریر ، از خمیرهای شیمیایی چوب پهن برگان و سوزنی برگان استفاده می شوند.

از مهم ترین ویژگی های کاغذ تحریر می توان به مقاومت مناسب، روشنی زیاد و قابلیت بایگانی (نگهداری دراز مدت) خوب آنها اشاره کرد.

اخیرا انواع مختلفی از کاغذهای ظریف با کیفیت بالا تولید شده اند که حاوی مقادیر نسبتا بالای خمیر مکانیکی ساخته شده

از صنوبر یا سپیدار هستند.

انواع کاغذ تولید شده از خمیر شیمیایی، معمولا در یک فرایند کاغذ سازی قلیایی یا خنثی تولید شده ،

و ویژگی های مقاومتی خوبی برای ورقه کاغذ فراهم می آورند.

کاغذ سازی خنثی ،امکان استفاده از کربنات کلیسیم به عنوان اصلی ترین ماده پر کننده را فراهم نمود،

و ویژگی های بایگانی خوبی را برای کاغذ ایجاد می کند.

مقادیر زیاد مواد پر کننده و خمیر پهن برگان، موجب شکل گیری خوب کاغذ می شود.

فن آوری های جدید مورد استفاده، شامل پرس کفشک دار است که موجب افزایش سرعت ماشین

و افزایش درصد خشکی ورق کاغذ قبل از خشک کن می شود.